مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

برای افراد حاضر در کنسرت مرتضی پاشایی در همدان، لحظاتی که از اجرا گذشت، احساس جدیدتری بروز یافت که آن‌ها را پرهیجان‌تر کرد.

به گزارش موسیقى ایرانى به نقل از ایسنا، منطقه همدان، مرتضی پاشایی که در ماه‌های اخیر خبر مبتلا شدنش به سرطان معده همه را غافلگیر کرد این روز‌ها در شهرهای مختلفی روی سن می‌رود و همه افرادی را که با شنیدن خبر بیماری‌اش غافلگیر کرده بود، به اجرای این کنسرت‌ها میهمان می‌کند.

چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت) نوبت به همدانی‌ها رسید تا از نزدیک با خواننده‌ای رو در رو شوند که تازه‌ همان روز متوجه شدند اصالتا همدانی است؛ خبری که خود مرتضی پاشایی روی سن به همدانی‌ها داد و با این خبر همه را شوکه کرد.

درست در لحظاتی که نوای «مرتضی دوست داریم» توسط حاضران در کنسرت همدان یک لحظه هم قطع نمی‌شد او یکی از قطعات درخواستی یک فرد معلول را که در سالن حاضر بود، به اجرا در آورد که با ابراز احساسات جمعی همراه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار جدید، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ